BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 17, 2013

"tomorrow is very very hard"

Assalamualaikum followers bagi non muslim selamat malam :D 
kali niey aku nak share something..esok adalah hari penentu segalanya galanya bagi aku..segala yang aku jawab mase stpm dulu akan terjawab esok..ya allah engkau kuat kan lah hati aku..mudah mudahan kami satu form six dapat result yang membanggakan..insyaallah..orang selalu kata "tomorrow never die "bagi aku untuk hari ini.. "tomorrow is very very hard" erghh..boleh kea aku lalui semua niey ??boleh kea aku terima segalanya dengan soalan yang tersangat susah hari to ??segalanya akan terjawab esok..cukup lah terkilan mase spm , tak kan lah bande yang same akan jadi lagi ??permudahkanlah aku untuk lalui segalanya esok..sebelom niey macam relex jea biler dah sampai masenye..mak aihh !macam nak tercabot jantung..hapah takde rase..benda dah lepas takde ape nak disesalkan NAD !hanya itu yang mampu untuk kau buat NAD !oke..*tarik nafas dalam dalam and senyum jea lah walaupun tak berapa ikhlas..btw wish me luck for tomorrow ! :'D

0 comments: