BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, March 10, 2013

perasaan or perasan

assalamualaikum 
hey semua..nak share something lah kat sini hehe tapi post kali niey agak menyegan kan aku..haha well aku kan seorang penyegan..! aku tak tahu lah niey perasaan aku kea ape..btw aku nak buat pengakuan yang aku suke kan someone..hehe mahunya blusher jap pipi aku niey..oke !ehemmm cover..cover..relex nad..korang nak cakap ape cakap lah..aku just like him jea..tapi takde lah sampai nak cakap kat die yang aku suke die atau mintak couple gan die..giler kea ape..aku bukan kasut carik stokin..tetibe biler dah cakap aku jea yang perasan..tak ke malu dibuatnye haha..tapi suke tak bererti yang kite cinte kan die kan..kan ??suke gitu gitu jea tak salah kan ?hee niey lah namenye MALU TAPI MAHU..takpe walau macam mana pon aku akan cuba untuk diamkan diri supaya tak ketara yang aku like him..hehe oke lah..cukup sampai sini jea..malu niey derr ~! --' 



0 comments: