BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 19, 2013

Segalanya sudahh terjawab ! Alhamdulillah :)

ASSALAMUALAIKUM semua .. 
apa yang aku tunggu tunggu selama niey akhirnya terjawab semalam..alhamdulillah walau tak sebaik mana result aku tapi aku bersyukur sangat sangat..biarlah lah bersederhana sahaja..hehe aku dah agak mesti ade salah satu subjek yang jatuhkan aku..tapi aku terkilan sangat sebab tak dapat nak sambung ekonomi !itu lah impian aku..tapi semuanya musnah..takpe lah mugkin bukan rezeki aku untuk sambung ekonomi..bila bagi tau adik beradik aku ade yang cakap tahniah ade yang cakap kenapa tak 3 ?hehe now konfius giler nak sambung belajar or tunggu keje dapat..abang aku suruh mohon spa..die cakap pilih lah polis kea jpj kea kastam kea imagresen kea..erk , nak jugak aku same macam die bahagian badan uniform..yang membuatkan masalah sekarang ketinggian aku niey tak cukup !haha abang aku niey tak sedau kea yang adik die niey pendek..waawaaa last die cakap masok upsi jadi cikgu kea..insyaallah kalau dapat keje aku teros keje tak payah lah nak sambung belajar lagi..yang penting tapak dah ade..akan datang boley sambung belajar jarak jauh kan hehe btw congrates untuk kawan kawan aku yang dah berjaya..bagi yang tak seberapa insyaallah rezeki korang ade kat tempat lain..rezeki masing masing sape tao kan ?dalam hidup kite tak boley tanam perkataan GIVE UP atau BERPUTUS ASA..usaha lah selagi kita boleh..tak lupa juga terima kasih kepada cikgu SMKDARY yang selama niey bertungkus lumus mengajar untuk subjek di dalam form six !insyaallah saya takkan lupa cikgu semua..korang doakan aku moge dapat keje dulu yea hehe :)

0 comments: